Jimat Bercuti dengan Traveloka


Jom jimat bercuti dengan Traveloka!

Traveloka kini sedang mengadakan promosi bulan Julai dengan potongan harga menarik samada bagi tempahan penerbangan atau hotel penginapan. Tawaran harga murah ini akan berakhir sehingga akhir bulan Julai dan anda layak untuk mendapat penjimatan sehingga RM130 bagi kedua-dua tempahan!

Jimat Bercuti dengan Traveloka

Berapa banyak potongan yang ditawarkan?

Bagi tempahan penerbangan, pelanggan bakal menikmati 15% potongan harga dengan minimum transaksi sebanyak RM200 dan jimat sehingga RM50 melalui penggunaan kod kupon INVOLVEAFLY.

Manakala bagi tempahan penginapan, promosi diskaun sehingga 25% dengan minimum tempahan pada harga RM120 bakal dinikmati oleh para pelanggan. Diskaun maksimum adalah sehingga RM80 melalui penggunaan kod kupon INVOLVEASTAY.

Ini bermakna, sekiranya pelanggan menggunakan sehingga maksimum nilai diskaun, mereka dapat berjimat sehingga RM130! Wow!

Penjimatan yang berbaloi bagi tempahan hotel dan penginapan.
Namun jangan lambat kerana promosi ini akan berakhir pada 31 Julai 2018.

Jadi jangan lupa untuk memasukkan kod kupon tersebut semasa membuat tempahan bagi melayakkan anda menikmati harga promosi ini. Tempoh perjalanan sah digunakan bermula 1 Julai sehingga 31 Disember 2018 dan promosi ini hanya sah untuk tempahan kali pertama dengan Traveloka.

Adakah anda menghadapi masalah untuk membuat tempahan di Traveloka? Jangan bimbang, hanya install aplikasi Traveloka melalui Google Playstore di telefon bimbit dan daftar masuk. Kemudian anda bebas untuk membuat tempahan walau di mana anda berada!

Jika anda masih bermasalah untuk memuatturun aplikasi Traveloka di telefon bimbit, baca langkah-langkah di >> Cara Menempah Tiket Penerbangan dengan Apps Traveloka untuk tujuan bantuan.

Jangan lupa untuk sentiasa lihat Promosi terbaru yang terdapat di aplikasi Traveloka. Pelbagai tawaran menarik menanti pelanggan Traveloka dengan harga jimat dan berbaloi.

Semoga anda mendapat percutian yang jimat dan menyeronokkan.
Jadi jangan lupa untuk jimat bercuti dengan Traveloka!

Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. Rugi kalau tak grab offer nie kan ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aah..bagi yang memang plan nak bercuti tu, better tengok promosi kat sini dulu. Jimat banyak..

      Padam
  2. bestnya kalau boleh bercuti skrg ni.. tpi duitlah pulak x berapa nk ada..

    Aerill Hassan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kena start menabung dah rasanya kita ni, sama kes lah :D

      Padam
  3. da hjg2 thn ni cuti dah makin susut... nk plan pn kena laa tgk public holiday ;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Awak memang selalu melancong oversea memang sesuai sangat booking tiket jimat camni. Btw selamat bercuti in advance :P

      Padam