Design Baju Group atau Cetak Baju Sendiri? Pilih custom.my


Seringkali menjadi masalah bagi mereka yang ingin membuat tempahan baju group dengan design sendiri apabila terpaksa masuk ke kedai baju satu persatu demi untuk melihat design dan kualiti kain yang digunakan. Selain leceh dan membuang masa, pelanggan juga terpaksa berdepan dengan kerenah ruang parkir terhad dan minyak kereta yang perlu diisi.



Saya juga pernah mengalami masalah yang sama ketika mencari t-shirt tema bagi majlis perkahwinan saya pada tujuh tahun yang lepas. Masih terbayang di minda episod memenatkan mencari kedai printing baju yang menawarkan perkhidmatan cetak baju yang berpatutan dan terbaik.

Design Baju Group atau Cetak Baju Sendiri? Pilih custom.my

Alangkah bagus jika pada ketika itu saya diperkenalkan dengan custom.my. Tentu saya tidak perlu menghadap panas terik dan penat lelah berjalan di sekitar bangunan kedai hanya untuk mencari kedai mencetak baju yang dikehendaki.


Custom.my


Menyediakan lebih daripada 200 jenis produk cetakan atas talian dengan pelbagai pilihan design, custom.my tidak sahaja tertumpu kepada produk jenis baju atau t-shirt semata-mata, malahan turut menawarkan khidmat cetakan cenderamata untuk para pelanggannya.

Design Baju Group atau Cetak Baju Sendiri? Pilih custom.my
Pelanggan bebas memilih samada ingin menggunakan khidmat cetakan dengan design yang direka oleh staf atau menggunakan design sendiri. Selain itu, cetakan baju di custom.my adalah menepati tema serta bersesuaian dengan majlis yang dikehendaki, samada untuk sambutan hari guru, hari keluarga atau hari perkahwinan.

Design Baju Group atau Cetak Baju Sendiri? Pilih custom.my

Jadi usah khuatir sekiranya anda tidak tahu di mana ingin menempah baju cetak dengan design sendiri atau ingin membeli cenderahati menarik dengan sentuhan design anda yang unik. Semuanya boleh dilakukan di custom.my


Kelebihan custom.my


Mengapakah custom.my adalah yang terbaik di antara kedai cetak dan printing yang lain?

1. Mencetak lebih daripada 200 jenis produk

Seperti yang telah disebutkan di atas, custom.my bukan sahaja mencetak baju dan t-shirt, malahan mampu mencetak sehingga 200 jenis produk keseluruhannya. Jadi tidak hairanlah jika pelanggan menjadikan custom.my sebagai hub sehenti bagi cetakan produk cenderamata dan t-shirt online kegemaran mereka.


Antara produk yang boleh ditempah di custom.my termasuklah :

> T-shirt dan Polo
> Jacket dan Hoodie
> Pakaian Sukan
> Pakaian Lelaki
> Pakaian Wanita
> Beg dan Pouch
> Topi
> Kain
> Pakaian dan Kelengkapan Bayi
> Aksesori bagi Dekorasi Rumah
> Sticker / Marketing Material
> Aksesori Lain

2. Servis yang Pantas dan Tempahan Design oleh Staf

Perkhidmatan yang lambat dan tidak mesra pelanggan pastinya paling dibenci oleh pelanggan. Menyedari hakikat ini, custom.my sedaya upaya berusaha menawarkan servis yang terbaik dan pantas! 

Design Baju Group atau Cetak Baju Sendiri? Pilih custom.my

Sekiranya pelanggan mempunyai masa yang terhad untuk mendapatkan produk tempahan, usah risau. Suarakan tarikh yang dikehendaki kepada staf dan pihak custom.my akan berusaha bertungkus lumus untuk menyiapkan tempahan dalam masa yang dikehendaki. 

Design Baju Group atau Cetak Baju Sendiri? Pilih custom.my

Bagaimana pula dengan masalah tiada design namun ingin menempah baju atau produk cetakan? Custom.my turut akan membantu pelanggan membuat design seperti yang dikehendaki. Penggunaan material berkualiti tinggi dengan servis super pantas pasti tidak akan mengecewakan pelanggan. 


3. Belian Pukal dan Tiada Minimum Order

Bukan sahaja pelanggan boleh membuat tempahan dalam kualiti yang banyak dan pukal, malah pelanggan juga bebas membuat belian walaupun dengan hanya kuantiti satu produk sahaja kerana tiada minimum order di custom.my.


Ingin menempah design baju group dalam kuantiti besar atau ingin mencetak baju hanya untuk diri sendiri? 1000 atau 1? Berapa pun bilangan jumlah tempahan anda, semuanya boleh ditempah di custom.my. Tiada istilah terlalu banyak atau terlalu sedikit di custom.my.

Design Baju Group atau Cetak Baju Sendiri? Pilih custom.my
Design Baju Group atau Cetak Baju Sendiri? Pilih custom.my

Namun jika anda membuat belian pukal, tentulah lebih menjimatkan kerana pelanggan boleh mendapatkan harga kasih sayang daripada pihak custom.my. Kata orang, deal sampai jadi boh!


Kenapa perlu menempah dengan custom.my?


Custom.my menawarkan servis terbaik dan mempunyai reputasi tinggi yang boleh dipercayai di kalangan banyak syarikat korporat samada swasta atau kerajaan. Tak percaya? Berikut adalah antara badan korporat yang telah menerima sentuhan magik daripada custom.my :

  • Universiti Teknologi Petronas (UTP)
  • Universiti Kuala Lumpu (UniKL)
  • Universiti Selangor (UNISEL)
  • CIMB Foundation
  • KPTM
  • iFlix

Design Baju Group atau Cetak Baju Sendiri?


Masih tidak yakin untuk menempah dengan custom.my? Produk cetakan melebihi 200 jenis dengan kebebasan belian tanpa minimum order pada servis terpantas masih tidak cukup menyakinkan anda untuk membuat tempahan? 


Apa kata anda klik dahulu mana-mana link di bawah dan berhubung secara langsung dengan staf custom.my. Anda juga boleh melihat contoh hasil cetakan produk dan design yang digunakan. Mana tahu jika kebetulan pula pihak custom.my sedang adakan promosi jualan, anda pasti berpeluang mendapatkan harga murah di custom.my jika membuat tempahan. So check these out ya guys :

> Laman web : custom.my
> Facebook : custommalaysia
> Instagram : custom_my
> Twitter : custom_my


Selain berhubung secara atas talian, custom.my juga mempunyai kedai fizikal. Jadi jika anda ingin walk-in dan melihat sendiri servis yang ditawarkan atau bertentang mata dengan staf secara langsung, anda boleh terus ke alamat seperti berikut :

Custom My Printing Sdn Bhd (1210459P)
No 46A, Hala Taman Meru II
Meru 2B 30020 Ipoh Perak
Lat Long : 4.661083, 101.067278

Dibuka pada setiap hari Isnin hingga Jumaat
Bermula jam 9 pagi hingga 6 petang


Untuk cara yang lebih mudah dan pantas, anda boleh berhubung secara terus di Whatsapp 013-484 5800 atau hantar e-mail ke info@custom.my untuk sebarang tempahan atau pertanyaan lebih lanjut mengenai custom.my.

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. tak de minimum order tu laa yg best

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan? Nak order sehelai pun boleh, memang terbaik!

      Padam
  2. Wah senanglah custom ni 😊 hantar sehelai pun boleh. Memang menarik!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak payah susah2 nak kumpul order, beli sehelai pun diterima. Bagus kan?

      Padam
  3. Menariknya.. bolehlah cuba sini nanti

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha..boleh buat baju untuk event birthday nanti husniey..

      Padam
  4. Belian pukal lagi jimat.

    Yang bestnya, tak de minimum order. Sehelai pun boleh

    Done follow #289

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang tu paling best kan? Nanti saya balas blogwalking ye wak. Thanks sudi singgah :)

      Padam