Ahad, 18 Februari 2018

Ragam Si Anak


Selingan pagi dengan ragam si hitam manis kakak,
Auni Sofea


Kisah 1

Kakak: Umi, kakak nak tanam ni *tunjuk unicorn
Umi: Kenapa?
Kakak: Kaki dia koyak, dia dah mati
Umi: -_-


Ragam Si Anak


Kisah 2

Kakak: Umi, pokok kakak tak tumbuh
Umi: Iye? Kenapa?
Kakak: Tak tau lah, dia taknak tumbuh
Umi: -_-


Ragam Si Anak

Ragam Si Anak


Kisah 3

Umi: Kakak, mana plastisin yang lain? Kenapa takde dalam bekas ni?
Kakak: Adalah Umi, dalam bekas ni. Dia susah nak keluar
Umi: -_-


Ragam Si Anak


Kisah 4

Kakak: Umi, kakak nak berak
Umi: Pergilah, nanti Umi basuh
*Bila najis dah keluar
Kakak: Umi! Taik kakak pecah!
Umi: Taik cair lah sayang..hahahahaha


Ragam Si Anak


Semoga kakak berjaya dan selamat dunia akhirat. Sayang kakak ketat-ketat. 

28 ulasan:

  1. Hahaha! Comelnya perangai! Hehehe ^^

    BalasPadam
  2. Alahai comel. Semoga jadi anak yg soleh ye syg !

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Ahahaha..hari-hari buat mak penat nak melayan dia

      Padam
  4. Serious comel. Klau Fatin memang suka betul laaa layan imiginasi kanak kanak ni. Menarik!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kadang-kadang boleh buat gelak tapi banyak jugak yang boleh buat mak penat nak mengemas lepas dia terjemahkan imaginasi dia tu..huhu

      Padam
  5. Kids say the darndest things. Boleh buat gelak berdekah dengar dorang bercakap.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Indeed! Takyah tengok tv pun takpe kalau dengar diorang menyembang ngan member..memang rasa nak rakam aje semua

      Padam
  6. Macam-macam ragam dan gelagat si anak yer

    BalasPadam
  7. hahahaha
    ragam anak yg sedang membesar

    BalasPadam
  8. hadoi tak tahan tol..yg part tanam pokok tapi tak tumbuh aiyaaa

    BalasPadam
  9. macam2 ragam anak2 ni kan..terima kasih sudi singgah blog akak, akak follow sini

    BalasPadam
  10. Comel je ayat2 dia. Sama mcm anak ana. Sakit perut gelak je kalau borak dgn dia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anak kita lebih kurang sama umur jugakla ye Ana?

      Padam
  11. Balasan
    1. Time comel xpe, time datang tak comel tu..penat nak layan

      Padam
  12. Comelnya kakak ni. terhibur baca perbualan kakak dengan ibu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan selalu comel dia ni datang, kadang-kadang je ^_^

      Padam
  13. Balasan
    1. Nampak tak kat situ yang dia selalu berak taik xpecah..haha

      Padam
  14. Hahaha.. Comel sangat kakak ini..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kesayangan ni..comel tapi banyak akal..huhu

      Padam