Ragam Si Anak


Selingan pagi dengan ragam si hitam manis kakak,
Auni Sofea

Kisah 1


Kakak: Umi, kakak nak tanam ni *tunjuk unicorn
Umi: Kenapa?
Kakak: Kaki dia koyak, dia dah mati
Umi: -_-

Ragam Si Anak

Kisah 2


Kakak: Umi, pokok kakak tak tumbuh
Umi: Iye? Kenapa?
Kakak: Tak tau lah, dia taknak tumbuh
Umi: -_-
Ragam Si Anak

Kisah 3


Umi: Kakak, mana plastisin yang lain? Kenapa takde dalam bekas ni?
Kakak: Adalah Umi, dalam bekas ni. Dia susah nak keluar
Umi: -_-

Ragam Si Anak

Kisah 4


Kakak: Umi, kakak nak berak
Umi: Pergilah, nanti Umi basuh
*Bila najis dah keluar
Kakak: Umi! Taik kakak pecah!
Umi: Taik cair lah sayang..hahahahaha

Ragam Si Anak

Semoga kakak berjaya dan selamat dunia akhirat. Sayang kakak ketat-ketat. 

Catat Komen

22 Ulasan

  1. Hahaha! Comelnya perangai! Hehehe ^^

    BalasPadam
  2. Alahai comel. Semoga jadi anak yg soleh ye syg !

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Ahahaha..hari-hari buat mak penat nak melayan dia

      Padam
  4. Serious comel. Klau Fatin memang suka betul laaa layan imiginasi kanak kanak ni. Menarik!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kadang-kadang boleh buat gelak tapi banyak jugak yang boleh buat mak penat nak mengemas lepas dia terjemahkan imaginasi dia tu..huhu

      Padam
  5. Kids say the darndest things. Boleh buat gelak berdekah dengar dorang bercakap.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Indeed! Takyah tengok tv pun takpe kalau dengar diorang menyembang ngan member..memang rasa nak rakam aje semua

      Padam
  6. hahahaha
    ragam anak yg sedang membesar

    BalasPadam
  7. hadoi tak tahan tol..yg part tanam pokok tapi tak tumbuh aiyaaa

    BalasPadam
  8. macam2 ragam anak2 ni kan..terima kasih sudi singgah blog akak, akak follow sini

    BalasPadam
  9. Comel je ayat2 dia. Sama mcm anak ana. Sakit perut gelak je kalau borak dgn dia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anak kita lebih kurang sama umur jugakla ye Ana?

      Padam
  10. Balasan
    1. Nampak tak kat situ yang dia selalu berak taik xpecah..haha

      Padam
  11. Hahaha.. Comel sangat kakak ini..

    BalasPadam