Servis Tukang Rumah Untuk Menjadikan Rumah Anda Lebih Selesa

Anda pasti ingin menjadikan rumah anda suatu kediaman yang selesa untuk seluruh keluarga dan juga dapat melayan tetamu yang datang.

pasang kabinet dapur baru kl

Servis Tukang Rumah Jadikan Rumah Lebih Selesa

Salah satu cara terbaik untuk menjadikan rumah anda lebih selesa adalah dengan memberi sedikit unsur baru dengan kerja pengubahsuaian, dan ini adalah sesuatu tugas yang boleh dibantu oleh tukang rumah dengan beberapa cara termasuk:

- Pengubahsuaian dapur

Dapur sering menjadi ruangan yang paling banyak digunakan oleh ahli keluarga, jadi memberikannya gaya moden dengan fungsi terbaru. Tukang rumah yang profesional boleh membantu mengubah suai dapur anda dengan kerja pasang kabinet dapur baru dan lampu tambahan.

- Pengubahsuaian bilik mandi

Seseorang tukang rumah juga boleh membantu anda renovate bilik air kecil di rumah anda termasuk memasang jubin baru, menggantikan alat pemanas air, memasang cermin bilik mandi dan banyak lagi.

- Membaiki bumbung yang rosak atau bocor

Tukang bumbung yang berpengalaman boleh membantu anda repair bumbung bocor dan memastikan kediaman anda terlindung daripada hujan lebat serta memastikan tiada air dari atas bumbung yang mengalir ke dalam rumah anda.

- Menambah sistem keselamatan

Sistem CCTV keselamatan dapat memberikan ketenangan fikiran kepada penghuni rumah. Dapatkan khidmat pemasangan CCTV murah di Selangor untuk rumah bagi melindungi keluarga anda. Sistem keselamatan yang sudah siap dipasang juga akan menambah nilai rumah anda.

baiki bumbung bocor kl

Perkhidmatan tukang rumah dapat memberikan pemilik rumah ketenangan fikiran kerana mengetahui bahawa rumah itu dibina untuk kehidupan yang selesa buat seisi keluarga selama bertahun-tahun yang akan datang.

Jika anda memerlukan perkhidmatan tukang rumah di Kuala Lumpur, Shah Alam atau Petaling Jaya untuk penjualan rumah anda yang akan datang, atau memberi rupa baru kepada rumah anda, sila hubungi pasukan Tukang UbahSuai, mereka adalah pakar tukang rumah yang boleh dipercayai di Lembah Klang, Shah Alam dan Petaling Jaya untuk semua kerja rumah anda.

Hubungi Tukang Ubahsuai:
Telefon atau Whatsapp: 011-2131-3704
Kawasan servis: Lokasi di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. penting semua bahagian tu perlu utk lebih selesa hehe

    BalasPadam
  2. Di sinipun ada pekerja yg memang ahli mengubah suai ruangan. Dan pernah beberapa kali pakai jasa mereka utk membetulkan atap yg bocor. Pengen juga buat renovasi sedikit bagian dapur , tp budget harus kumpul dulu 😄😄

    BalasPadam
  3. setakat ni Alhamdulillah rumah masih elok.. kalau rumah arwah bak, bak baiki sendiri bahagian rumah yg rosak..

    BalasPadam
  4. Baru lepas buat kitchen cabinet... Dah tentu nak yang murah dan mewah hahaha :D

    BalasPadam