Ahad, 5 Ogos 2018

Guess My Weight Giveaway


Sudah lama rasanya saya tak sertai giveaway, hajat di hati nak berhenti dulu dari join giveaway sebab masih ada beberapa artikel yang saya belum siapkan. Lagipun nasib saya dengan giveaway di blog nampaknya kurang baik sedikit. Tapi memandangkan dah dijemput untuk sertai, tak baik pula nak kecewakan hati tuan tanah. Lagipun ini mungkin merupakan giveaway terakhir beliau, jadi marilah kita luangkan sedikit masa untuk sertai giveaway ini.


Giveaway diberi nama 'Guess My Weight'.
Jadi tentu dah boleh agak apa syarat penyertaan utama melalui tajuk kan? Sesuai dengan namanya, peserta memang perlu meneka berat tuan empunya badan. Siapa tuan empunya badan? Tak lain dan tak bukan tentulah Abam Kie, cikgu BI yang selalu anjurkan giveaway berunsur soalan ni. 


Guess My Weight Giveaway


Macam biasa ada beberapa syarat lain yang perlu diikuti sebelum menyertai giveaway ini. Dan macam biasa juga saya malas nak taip balik syarat-syaratnya. Kalau nak tahu lebih lanjut, klik sahaja banner di atas untuk syarat penyertaan. Cuma klu untuk berat Abam Kie berada di antara 83.0 - 85.0 kg. Kalau ada jawapan, moh join giveaway ni sama-sama. 
Tarikh tutup penyertaan adalah pada 22 Ogos 2018. All the best!


Tekaan saya, berat Abam Kie adalah 84. 7kg memandangkan beliau nampak sedih dalam gambar. Agaknya kecewa sebab berat naik kot :P

29 ulasan:

  1. goodluck sis. shu pun nak join. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jom join Shu...goodluck and all the best jugak ye :)

      Padam
  2. Terima kasih byk2 sbb sudi menyertai GA yg abam kie anjurkan. I really appreciate your effort and support. Keep it up and Good Luck!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Welcome AbamKie. Thanks for inviting ya :)

      Padam
  3. Goodluck .. Macam tepat je jawapanya

    BalasPadam
  4. hahahahaha sempat lagi buat analisa. Good luck kak :D

    BalasPadam
  5. Salam, Fiza singgah BW dari segmen yang sama. Good luck yer.. http://ourmemoria.blogspot.com/2018/08/guess-my-weight-giveaway.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks Hafiza. Goodluck untuk awak jugak :)

      Padam
  6. yeayy dah join jugak. all da best tau

    http://www.raydahalhabsyi.com/2018/08/guess-my-weight-giveaway.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Goodluck and all the best Ray :)

      Padam
  7. jalan2

    https://belogsjm.blogspot.com/2018/08/guess-my-weight-giveaway.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Goodluck and all the best Jamil :)

      Padam
  8. semoga berjaya..

    join Giveaway bagus untuk jalinkan silaturahim...

    supaya blogger saling mengenali.

    cuma saya jarang nak join ...

    BalasPadam